SharePoint

ICT Servicedesk Uitbesteden? Snel geholpen, Vast bedrag p/m

Servicedesk
​​​​

​​ICT-servicedesk uitbesteden of zelf doen?

De ICT-servicedesk is het centrale contactpunt voor ICT-gerelateerde zaken binnen uw organisatie. ​De servicedesk registreert alle meldingen, helpt gebruikers bij vragen en het gebruik van kantoorapplicaties en probeert zoveel mogelijk problemen op afstand te verhelpen. ​Het aantal meldingen kan echter enorm variëren. Voor veel organisaties is een in-house servicedesk kostentechnisch gezien geen rendabele oplossing. Voor deze organisaties is het uitbesteden van de ICT-servicedesk een goede oplossing.​

PeopleWare Skilled Servicedesk: shared of dedicated

Wij geloven dat goed opgeleide servicedeskmedewerkers bij dragen aan de snelheid en effectiviteit waarme meldingen worden opgelost of doorgezet. Daarom maken wij gebruik van Skilled Servicedesk Medewerkers.
  • ​​Shared Servicedesk: Gedeelde skilled servicedesk waarmee u kunt profiteren van een voordele en professionele helpdesk-oplossing.
  • Dedicated Servicedesk: Eigen skilled servicedesk waarbij PeopleWare zorgt voor personeel en management.
  • In-house Servicedesk PeopleWare verzorgt het personeel, opleiding, training en het management. De servicedesk bevindt zich op uw locatie, zo behoudt u de volledige regie en grip op de ontwikkelingen.

Meer informatie of vrijblijvend kennismaken?​

Heeft u vragen of bent u benieuwd naar wat het outsourcen van uw servicedesk, voor uw organisatie kan betekenen? Vraag een vrijblijvende kennismaking aan via het contactverzoek aan de rechterzijde of bel direct naar 088-0063426. ​​​

ICT Servicedesk Uitbesteden? Snel geholpen, Vast bedrag p/m​


 Contact: 088-0063426

"Heeft u vragen of wilt u graag eens vrijblijvend kennismaken? Stuur mij dan een bericht. Binnen 24 kom ik bij u terug."
Mark van Liempt
Mark van Liempt
Directeur
PeopleWare
Voornaam *
Achternaam *
Bedrijf *
E-mail *
Telefoon *
Date
Bericht *